loading...
پَدری
برای افزایش سرعت این سایت چیکار کنید؟

روش اول:

برای افزایش سرعت این وب سایت از آدرس زیر وارد شود.

www.padry.ir

روش دوم:

یا در آدرس بالای وب سایت که در کادر بالای مرورگرتان می توانید مشاهد کنید،عبارت rozblog.com. را پیدا کنید و سپس آن را پاک کنید و بجای آن عبارت ir.


ابوالفضل دهقان بازدید : 30 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

باسلام

این بار خدمتی دیگر از پَدری

رفتن به صفحه فیلتر خود بدون استفاده از فیلتر شکن

کافیست فقط به ادامه مطلب بروید!

ابوالفضل دهقان بازدید : 111 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

Longtion AutoRun Pro نرم افزاری ساده و بدون نیاز به برنامه نویسی جهت ساخت اتوران (Autoplay) برای لوح های فشرده CD و DVD و حافظه های USB می باشد. این نرم افزار جهت ساخت اتوران کاملا از محیط گرافیکی بهره برده است و حتی نیاز به یک خط کدنویسی نیست و تمامی ابزارها به صورت ظاهری هستند و با چند کلیک به راحتی قابل انتخاب و تنظیم هستند. این نرم افزار ویرایشگر WYSIWYG استفاده می نماید به همین دلیل در طراحی اتوران بسیار ساده و عالی می باشد و فقط کافی است کلیک کنید،انتخاب کنید،مکان نمایی نمایید و تست کنید! برای اضافه کردن ویدیو و عکس و موزیک به محیط اتوران خیلی ساده از محیط نرم افزار استفاده کنید و نیازی به برنامه نویسی نخواهید داشت. برای دکمه ها دستورات از پیش تعیین شده استفاده خواهید کرد و باتوجه به وجود دستورات از پیش تعیین شده مورد نیاز مشکلی نخواهد بود. وجود افکت های تصویری و صوتی جهت قرار دادن برای اتوران نیز به زیبایی هرچه بیشتر اتوران یاری رسان شما خواهد بود.نرم افزار دارای قالب ها و اتوران های از پیش ساخته شده زیبا و زیادی است که درون آن تعبیه شده است و کاربران میتوانند ضمن استفاده از آنها با تغییرات دلخواه نسبت به استفاده نیز اقدام نمایند. برای استفاده از اتوران برروی لوح فشرده یا حافظه های USB نیز نرم افزار بخشی دارد تا پس از ساختن اتوران آنها را روی CD/DVD رایت نمایید. برخی از قابلیت های نرم افزار شامل : دستور باز شدن فایل های متنی،ویدیویی،عکس و… ،باز شدن وبسایت و صفحات پاپ-آپ ، امکان ساخت اسلایدشو درون اتوران، قرار دادن مدیا پلیر درون اتوران، ساختن فرم برای اتوران و…

 

Longtion AutoRun طراحی و ساخت اتوران Longtion AutoRun Pro 8.0.5.140

 

 

ابوالفضل دهقان بازدید : 108 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (1)

اکثر کسانی که با کامپیوترها کار کرده اند بعد از مدتی متوجه این قضیه می شوند که داشتن سیستمی پایدار بسیار حائز اهمیت می باشد. اگر سخت افزار سیستم دچار اشکال شود و اگر خوش شانس باشید میتوانید اطلاعاتتان را بازیابی نمایید ولی اگر خوش شانس نباشید ، اطلاعاتتان را از دست خواهید داد. بنابراین بایستی به سلامتی سخت افزار سیستم خود اهمیت دهید. نرم افزارهای بهینه سازی و محافظتی در این راه به شما کمک می نمایند ولی تست سلامتی و پایداری و اطمینان پذیر بودن سخت افزارها راهی دیگر برای جلوگیری تشخیص سلامت سخت افزارها و علاج درد پیش از وقوع حادثه است. BurnInTest Pro نرم افزاری عالی و کارآمد برای تست کردن سخت افزار سیستم می باشد. این نرم افزار با ایجاد استرس و فشار برروی سخت افزار در دوره زمانی کوتاه استقامت،پایداری و اطمینان پذیری سخت افزار سیستم را مورد بررسی قرار میدهد. این تست ها به عیب یابی و تشخیص عیب سیستم کمک میکند. تست نمودن کل سخت افزار سیستم مانند هارد دیسک و CD-Rom و Ram و Writer و کارت صوت و گرافیک دو بعدی و سه بعدی، پخش کننده ویدیو، پرینتر، و کارت شبکه و هر سخت افزار کامپیوتر از جمله قابلیت های اصلی نرم افزار محسوب می شود. 

 

BurnInTest تست سخت افزارهای سیستم BurnInTest Pro 7.1 Build 1011

ابوالفضل دهقان بازدید : 366 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (1)

IETester نرم افزاری کارآمد برای قشر حرفه ای دنیای وب و طراحان وب می باشد. یکی از مشکلات عمده طراحان وب،مخصوصاً در ایران، استفاده کاربران از نسخه های قدیمی مرورگر Internet Explorer می باشد. رندرهای مختلف این مرورگر در نسخه های مختلف اش باعث شده است که طراحان وب مجبور باشند کدنویسی های خودشان را در نسخه های مختلف این مرورگر تست نمایند. توسط نرم افزار IETester طراحان و توسعه دهندگان وب به راحتی میتوانند طرح خودشان را برروی نسخه های IE10, IE9, IE8, IE7 IE 6 و حتی IE5 مشاهده و به دی باگ و رفع مشکل آن اقدام نمایند. این نرم افزار با پشتیبانی از حالت تب این امکان را به کاربر میدهد تا به صورت همزمان چندین صفحه را با نسخه های مختلف مرورگر IE بررسی و تست نماید. به این ترتیب میتوان تغییرات حاصل شده در نسخه های مختلف را نیز به راحتی مشاهده نمود.

 

ietester موتور مجازی نسخه های اینترنت اکسپلورر IETester v0.5.2

ابوالفضل دهقان بازدید : 297 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

Ashampoo Movie Studio نرم افزاری کامل است که تمامی ابزارهای مورد نیاز برای ویرایش و ساخت ویدیوهای خانگی را به صورت کامل آسان و مرحله به مرحله را درون خود دارد. بریدن،چسباندن و تبدیل فرمت ویدیوها به همراه ابزارهایی جهت قرار دادن افکت های تصویری و افکت های transition و همچنین رایت ویدیو ساخته شده روی لوح های فشرده با تبدیل آن به فایل ویدیوی از قابلیت های اصلی این نرم افزار محسوب می شود. Ashampoo Movie Studio تمامی امکانات جهت ویرایش و ساخت ویدیوی خانگی را با خود به همراه دارد. بریدن قسمت های ناخواسته ویدیو و در واقع سانسور کردن آن و یا چسباندن چند ویدیو به یکدیگر و تبدیل آنها به یک فایل واحد در کنار قابلیت هایی نظیر تنظیم رنگ و روشنایی ویدیو و اصلاح رنگ ها از امکانات جانبی نرم افزار محسوب می شود. چرخاندن ویدیو، آینه کردن یا تغییر جهت ویدیو و همچنین تنظیم نور و نرمال سازی آن نیز امکانات قالب توجه نرم افزار محسوب میگردد. افکت های تصویری شامل سیاه و سفید کردن تصویر، تبدیل ظاهر به فیلم های قدیمی،sepia و inverse می شوند که جز افکت های محبوب و پرکاربرد هستند. افکت های حرکت یا transition نیز شامل افکت های Black out, Circular, Fade, Move down, Move left, Move right, Move up, White out می باشند. ساخت تیتراژهای کامل متحرک برای آغاز و پایان نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. قرار دادن موزیک برای ویدیو و اضافه کردن متن به ویدیو نیز از ابزارهایی است که میتواند در مواقع لازم به کاربر کمک نماید.

 

ashampoo movie studio ویرایش و ساخت ویدیو خانگی Ashampoo Movie Studio 1.0.5.5

 


ابوالفضل دهقان بازدید : 307 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

بهتر است هر روز نرم افزارهای رایگان را بیشتر بشناسید. کرک کردن نرم افزارها علاوه بر خلاف قوانین کپی رایت است از نظر اخلاقی نیز درست نیستند. در حالی برای جایگزینی نرم افزارهای نیازمند کرک ، نرم افزارهای قدرتمندی وجود دارد ، چرا از نرم افزارهای کرک شده استفاده میکنید؟

Freemake Video Converter نرم افزاری بسیار عالی جهت تبدیل فرمت فرمت های صوتی و ویدیویی با قابلیت های مناسب جهت ویرایش و رایت لوح های فشرده ویدیویی و ساخت اسلایدشو می باشد. این نرم افزار از ۲۰۰ فرمت صوتی و تصویری در هنگام ورودی جهت تبدیل فرمت پشتیبانی میکند و این یعنی کمتر فرمتی پیدا خواهد شد که در این نرم افزار پشتیبانی نشود. در ادامه مطلب لیست کامل فرمت های ورودی و خروجی را آورده ایم. این نرم افزار در تبدیل فرمت از دو تکنولوژی  CUDA و DXVA برای افزایش سرعت در تبدیل فرمت استفاده میکند. تبدیل فرمت ویژه دستگاه های مالتی مدیا و گوشی های موبایل نظیر  iPod, iPhone, iPad, PSP, Android نیز در زمره تواناهایی این نرم افزار محسوب می شود. دیگر ابزار مهم نرم افزار که شاید مهم باشد ، امکانات در زمینه چرخش ویدیوها ، بریدن ، چسباندن و کاهش حجم آنها می باشد که مسلما در هنگام تبدیل فرمت فایل های ویدیویی و صوتی میتواند کارامد باشد و تمامی نیازهای کاربر را رفع کند. چسباندن زیرنویس های SSA/SRT/ASS به فیلم ها نیز از دیگر قابلیت های مهم نرم افزار محسوب می شود. تنظیم کیفیت صوت و تصویر و بیت ریت ویدیو و صوت در هنگام خروجی گرفتن نیز در نرم افزار میسر خواهد بود. در زمینه رایت ، نرم افزار میتواند ویدیوها را با فرمت بلو-ری برروی دیسک های بلو-ری رایت نماید. همچنین این نرم افزار قابلیت این را دارد که ویدیوها را تا سقف ۲۰ ساعت برروی لوح های فشرده dvd معمولی و تا سقف ۴۰ ساعت برروی لوح های فشرده دوطرفه dvd رایت کند و این یعنی رد کردن محدودیت هایی که در زمینه رایت ویدیو برروی لوح های فشرده لحاظ شده است. ساخت اسلایدشو استفاده از عکس ها و صوت و ویدیو و ذخیره انها نیز از توانای های مهم این نرم افزار در کنار قابلیت دانلود ویدیوهای آنلاین از سایت های اینترنتی مانند یوتوب ، گوگل ، فیس بوک و… می باشد. در ادامه مطلب با امکانات جزئی نرم افزار آشنا شوید.

 

freemake video converter تبدیل فرمت قدرتمند و رایگان Freemake Video Converter 4.0.3.2

 

 

 

ابوالفضل دهقان بازدید : 316 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

SkyDrive سرویس ابری رایگان شرکت مایکروسافت برای نگهداری و ذخیره سازی اطلاعات کاربران می باشد. با عضویت در این سرویس رایگان میتوانید همانند سرویس هایی نظیر دراپ باکس از سرورهای ابری شرکت مایکروسافت برای نگهداری و به اشتراک گذاری و ذخیره سازی اطلاعات خود استفاده نمایید. شرکت مایکروسافت در همین راستا نرم افزاری به نام Microsoft SkyDrive را ارائه کرده است که کاربران با نصب آن میتوانند به راحتی هرچه تمام تر اطلاعات درون اسکای درایو را کنترل نمایند. به این ترتیب اکانت شما مانند یک پوشه در میزکارتان نمایش داده خواهد شد و به راحتی هرچه تمام تر میتوانید به آن فایل منتقل کنید و نسبت به ویرایش و جابجایی و مدیریت آنها اقدام نماید. البته مسلماً برای این کار نیاز به اتصال مناسب اینترنت خواهید داشت. همانطور که گفتیم با نصب این نرم افزار اطلاعات درون اکانت به صورت یک فولدر برایتان به نمایش در خواهد آمد. برای مثال عکس های درون اسکای درایو به صورت بندانگشتی نمایش داده می شوند و… باتوجه به اینکه نرم افزار توسط شرکت مایکروسافت تولید شده است،هیچ مشکل امنیتی وجود نخواهد داشت و با ارائه اپدیت های امنیتی برای ویندوز نقض های امنیتی احتمالی آن نیز برطرف خواهد شد.

 

skydrive مدیریت ساده اسکای درایور Microsoft SkyDrive 2013.17.0.2015.0811

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 1,009
  • بازدید کلی : 13,619