loading...
پَدری
برای افزایش سرعت این سایت چیکار کنید؟

روش اول:

برای افزایش سرعت این وب سایت از آدرس زیر وارد شود.

www.padry.ir

روش دوم:

یا در آدرس بالای وب سایت که در کادر بالای مرورگرتان می توانید مشاهد کنید،عبارت rozblog.com. را پیدا کنید و سپس آن را پاک کنید و بجای آن عبارت ir.


ابوالفضل دهقان بازدید : 338 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Dragon Commander همانند نسخه‌های پیشین این مجموعه در جهانی فانتزی رخ می‌دهد. داستان‌های این مجموعه از روی چندین رمان برداشت شده‌اند و از این منظر ریزه‌کاری‌ها و ساخت یافتگی خاصی دارند. Dragon Commander داستان فرزندان امپراتور را به تصویر می‌کشد که برای کسب قدرت با یکدیگر به جنگ می‌پردازند. هر یک از فرزندان قدرت‌طلب امپراتور دست به دامن جادوها، قدرت‌های ماوراءالطبیعه و ارتش‌های عظیم شده‌اند تا رقبای خود را از میدان بیرون برانند. گیم‌پلی بازی شامل ترکیبی از سبک‌های پرطرفدار بازی‌هاست. سبک نقش‌آفرینی با قهرمانی فرزندان امپراتور، سبک قالب بازی محسوب می‌شود در حالی که باید با اصول بازی‌های استراتژیک نیز به خوبی آشنا بود تا بتوان این بازی را به خوبی اجرا کرد. بازی نبردهای متعددی را در سرزمینی پهناور به تصویر می‌کشد و بازیکن بازی را از روی نقشه آغاز خواهد کرد. در این بخش، حرکات نوبتی است و با یک سبک استراتژی نوبتی رو‌به‌رو خواهیم بود.

Divinity: Dragon Commander PC-FLT

 

divinity dragon commander pc cover دانلود بازی Divinity Dragon Commander برای PC

 

ابوالفضل دهقان بازدید : 333 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

شرکت Paradox Development یکی از خوشنام‌ترین شرکت‌ها د‌ر ساخت بازی‌های سبک Grand Strategy است. سال پیش این شرکت با ساخت بازی ۸۳ امتیازی Crusader Kings II یکی از موفق‌ترین سازند‌گان بازی محسوب شد‌ و امسال نیز این شرکت بازی Europa Universalis IV را برای عرضه عمومی آماد‌ه کرد‌ه است. شش سال از عرضه سومین نسخه از بازی Europa Universalis می‌گذرد‌. نسخه پیشین این بازی با کسب امتیاز ۸۲ یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های این سبک محسوب می‌شود‌ و به طور کلی یک الگوی موفق برای د‌یگر سازند‌گان بازی‌های استراتژی کلان است. د‌ر بازی‌های سبک استراتژی کلان، اتفاقات بسیار کلی به نمایش د‌ر می‌آید‌. د‌ر بیشتر بازی‌های این سبک از جمله بازی Europa Universalis IV همه چیز روی نقشه نمایش د‌اد‌ه می‌شود‌. حرکت لشکریان، مباد‌لات تجاری، ارسال سفرا و یا تصمیمات اجتماعی، اگر چه هر یک جزئیات فراوانی د‌ارند‌ اما به شکل کلی و با استفاد‌ه از آیکن‌های نسبتا ساد‌ه روی نقشه نمایش د‌اد‌ه می‌شوند‌. بازی Europa Universalis IV وقایع تاریخی سال‌های ۱۴۴۴ تا ۱۸۲۱ میلاد‌ی را به تصویر می‌کشد‌. د‌ر واقع بازی تکرار عینی تاریخ نیست و صرفا نام‌ها، مرز کشورها و انیمیشن‌های معد‌ود‌ بازی از این بازه زمانی خاص الهام گرفته‌ شد‌ه‌اند‌.

Europa Universalis IV PC-FLT

 

Europa Universalis IV pc cover small دانلود بازی Europa Universalis IV برای PC

ابوالفضل دهقان بازدید : 317 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

The Looney Tunes Show 2011 720p  Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در سایت های فارسی زبان با کیفیت ۷۲۰ پیکسل 
قسمت  23 در ادامه همین مطلب قرار گرفت
زیرنویس فارسی قسمت ۲۲ در ادامه مطلب قرار گرفت
 
The looney tunes show s02 cover دانلود فصل دوم انیمیشن The Looney Tunes Show S02 2011
 
ژانر : انیمیشن ، کمدی ، داستانی ، ماجراجویی
سال انتشار : ۲۰۱۱ – ۲۰۱۲
تعداد فصل : ۱ فصل کامل پخش شده ، فصل دوم در حال پخش
مدت زمان :  - قسمت ۲۲ دقیقه ای
حجم : به طور میانگین هر قسمت ۹۰ مگابایت
کیفیت : ۷۲۰p ، کیفیت بسیار عالی
امتیاز : ۷٫۵/۱۰
زیرنویس فارسی : دارد ، زیرنویس از تیم ترجمه ۹Movie 
ابوالفضل دهقان بازدید : 316 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

سفر خود را به عنوان قاتل افسانه ای، Daud، در DLC جدید بازی Dishonored ادامه دهید. به سلاح ها، گجت ها، روش ها و توانایی های فراانسانی Daud یک بار دیگر دسترسی پیدا کنید و داستان پیچیده ی او را که در بخش The Knife of Dunwall شروع شد را به اتمام برسانید. پس از کشف هویت و نیت های رئیس اصلی Brigmore Witch که Daliah نام دارد، شما باید جلوی فعالیت های وی را در زمینه ی تکمیل یک برنامه ی خطرناک که باعث نابودیتان خواهد شد را بگیرید. بدون در نظر گرفتن راهی که برای رسیدن به هدفتان انتخاب می کنید، یک چیز را باید مد نظر داشته باشید: سرانجام شما باید به خاطر فعالیت های خیانت آمیز و نابودگری های خود قبل از نابودی یا مجازات Corvo Attano راه حلی پیدا کنید.

Dishonored: The Brigmore Witches DLC PC-RELOADED

 

The Brigmore Witches pc cover small دانلود DLC بازی Dishonored: The Brigmore Witches DLC

ابوالفضل دهقان بازدید : 297 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

Ashampoo Movie Studio نرم افزاری کامل است که تمامی ابزارهای مورد نیاز برای ویرایش و ساخت ویدیوهای خانگی را به صورت کامل آسان و مرحله به مرحله را درون خود دارد. بریدن،چسباندن و تبدیل فرمت ویدیوها به همراه ابزارهایی جهت قرار دادن افکت های تصویری و افکت های transition و همچنین رایت ویدیو ساخته شده روی لوح های فشرده با تبدیل آن به فایل ویدیوی از قابلیت های اصلی این نرم افزار محسوب می شود. Ashampoo Movie Studio تمامی امکانات جهت ویرایش و ساخت ویدیوی خانگی را با خود به همراه دارد. بریدن قسمت های ناخواسته ویدیو و در واقع سانسور کردن آن و یا چسباندن چند ویدیو به یکدیگر و تبدیل آنها به یک فایل واحد در کنار قابلیت هایی نظیر تنظیم رنگ و روشنایی ویدیو و اصلاح رنگ ها از امکانات جانبی نرم افزار محسوب می شود. چرخاندن ویدیو، آینه کردن یا تغییر جهت ویدیو و همچنین تنظیم نور و نرمال سازی آن نیز امکانات قالب توجه نرم افزار محسوب میگردد. افکت های تصویری شامل سیاه و سفید کردن تصویر، تبدیل ظاهر به فیلم های قدیمی،sepia و inverse می شوند که جز افکت های محبوب و پرکاربرد هستند. افکت های حرکت یا transition نیز شامل افکت های Black out, Circular, Fade, Move down, Move left, Move right, Move up, White out می باشند. ساخت تیتراژهای کامل متحرک برای آغاز و پایان نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. قرار دادن موزیک برای ویدیو و اضافه کردن متن به ویدیو نیز از ابزارهایی است که میتواند در مواقع لازم به کاربر کمک نماید.

 

ashampoo movie studio ویرایش و ساخت ویدیو خانگی Ashampoo Movie Studio 1.0.5.5

 


ابوالفضل دهقان بازدید : 307 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

بهتر است هر روز نرم افزارهای رایگان را بیشتر بشناسید. کرک کردن نرم افزارها علاوه بر خلاف قوانین کپی رایت است از نظر اخلاقی نیز درست نیستند. در حالی برای جایگزینی نرم افزارهای نیازمند کرک ، نرم افزارهای قدرتمندی وجود دارد ، چرا از نرم افزارهای کرک شده استفاده میکنید؟

Freemake Video Converter نرم افزاری بسیار عالی جهت تبدیل فرمت فرمت های صوتی و ویدیویی با قابلیت های مناسب جهت ویرایش و رایت لوح های فشرده ویدیویی و ساخت اسلایدشو می باشد. این نرم افزار از ۲۰۰ فرمت صوتی و تصویری در هنگام ورودی جهت تبدیل فرمت پشتیبانی میکند و این یعنی کمتر فرمتی پیدا خواهد شد که در این نرم افزار پشتیبانی نشود. در ادامه مطلب لیست کامل فرمت های ورودی و خروجی را آورده ایم. این نرم افزار در تبدیل فرمت از دو تکنولوژی  CUDA و DXVA برای افزایش سرعت در تبدیل فرمت استفاده میکند. تبدیل فرمت ویژه دستگاه های مالتی مدیا و گوشی های موبایل نظیر  iPod, iPhone, iPad, PSP, Android نیز در زمره تواناهایی این نرم افزار محسوب می شود. دیگر ابزار مهم نرم افزار که شاید مهم باشد ، امکانات در زمینه چرخش ویدیوها ، بریدن ، چسباندن و کاهش حجم آنها می باشد که مسلما در هنگام تبدیل فرمت فایل های ویدیویی و صوتی میتواند کارامد باشد و تمامی نیازهای کاربر را رفع کند. چسباندن زیرنویس های SSA/SRT/ASS به فیلم ها نیز از دیگر قابلیت های مهم نرم افزار محسوب می شود. تنظیم کیفیت صوت و تصویر و بیت ریت ویدیو و صوت در هنگام خروجی گرفتن نیز در نرم افزار میسر خواهد بود. در زمینه رایت ، نرم افزار میتواند ویدیوها را با فرمت بلو-ری برروی دیسک های بلو-ری رایت نماید. همچنین این نرم افزار قابلیت این را دارد که ویدیوها را تا سقف ۲۰ ساعت برروی لوح های فشرده dvd معمولی و تا سقف ۴۰ ساعت برروی لوح های فشرده دوطرفه dvd رایت کند و این یعنی رد کردن محدودیت هایی که در زمینه رایت ویدیو برروی لوح های فشرده لحاظ شده است. ساخت اسلایدشو استفاده از عکس ها و صوت و ویدیو و ذخیره انها نیز از توانای های مهم این نرم افزار در کنار قابلیت دانلود ویدیوهای آنلاین از سایت های اینترنتی مانند یوتوب ، گوگل ، فیس بوک و… می باشد. در ادامه مطلب با امکانات جزئی نرم افزار آشنا شوید.

 

freemake video converter تبدیل فرمت قدرتمند و رایگان Freemake Video Converter 4.0.3.2

 

 

 

ابوالفضل دهقان بازدید : 316 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

SkyDrive سرویس ابری رایگان شرکت مایکروسافت برای نگهداری و ذخیره سازی اطلاعات کاربران می باشد. با عضویت در این سرویس رایگان میتوانید همانند سرویس هایی نظیر دراپ باکس از سرورهای ابری شرکت مایکروسافت برای نگهداری و به اشتراک گذاری و ذخیره سازی اطلاعات خود استفاده نمایید. شرکت مایکروسافت در همین راستا نرم افزاری به نام Microsoft SkyDrive را ارائه کرده است که کاربران با نصب آن میتوانند به راحتی هرچه تمام تر اطلاعات درون اسکای درایو را کنترل نمایند. به این ترتیب اکانت شما مانند یک پوشه در میزکارتان نمایش داده خواهد شد و به راحتی هرچه تمام تر میتوانید به آن فایل منتقل کنید و نسبت به ویرایش و جابجایی و مدیریت آنها اقدام نماید. البته مسلماً برای این کار نیاز به اتصال مناسب اینترنت خواهید داشت. همانطور که گفتیم با نصب این نرم افزار اطلاعات درون اکانت به صورت یک فولدر برایتان به نمایش در خواهد آمد. برای مثال عکس های درون اسکای درایو به صورت بندانگشتی نمایش داده می شوند و… باتوجه به اینکه نرم افزار توسط شرکت مایکروسافت تولید شده است،هیچ مشکل امنیتی وجود نخواهد داشت و با ارائه اپدیت های امنیتی برای ویندوز نقض های امنیتی احتمالی آن نیز برطرف خواهد شد.

 

skydrive مدیریت ساده اسکای درایور Microsoft SkyDrive 2013.17.0.2015.0811

ابوالفضل دهقان بازدید : 304 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

نسخه جدید بازی بسیار محبوب و دوست داشتنی کرم ها با نام "نبردهای قبیله ای" را شاید بتوان به عنوان عظیم ترین و بهترین نسخه از سری بازی های با این اسم تا به امروز دانست. کرم های بیشتر، فضای بازی گسترده تر، آب های دینامیکی بیشتر، سلاح های اضافه تر و قابلیت های شخصی سازی آیتم هایی که بیش از پیش شده اند در این نسخه به چشم می خورد. بازی نبردهای قبیله ای به منظور استفاده ی کامل از سخت افزارهای نسل جدید کامپیوترها ساخته شده است. این بازی از فضای ۳بعدی بصری (با وجود دارا بودن فضای ۲بعدی کلاسیک) همراه با جلوه های نورپردازی جدید، ویژگی های جدید کمک رسانی به گیمرها در بازخوردهای گروهی، افزونه های مهیج به بخش تک نفره ی بازی، و هرچیزی که از این بازی انتظار دارید بهره می برد.

Worms Clan Wars PC-FLT

 

Worms Clan Wars pc cover دانلود بازی Worms Clan Wars برای PC

 

ابوالفضل دهقان بازدید : 311 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود دوبله فارسی سریال پاندای کونگ فو کار – Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness 2012

 

Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness WebRip (2012) Mkv

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت فوق العاده عالی Webrip HD 720p می باشد|

|مجموعه یازدهم در ادامه مطلب قرار گرفت|

panda persian دانلود دوبله فارسی سریال پاندای کونگ فو کار   Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness 2012

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 1,015
  • بازدید کلی : 13,625